Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

piątek, 9 października 2009

Anna Gavalda - Ich wünsche mir, dass irgendwo jemand auf mich wartet


AudioGram präsentiert Hörbuch ;

Anna Gavalda

Ich wünsche mir, dass irgendwo jemand auf mich wartet

Nina Petri liest

Roman


Anna Gavalda ist nichts Menschliches fremd, am wenigsten die Liebe. Sie beherrscht das komische wie das ernste Register und trifft stets den richtigen Ton.

Ihre Geschichten des modernen Alltags sind erheiternd und erbarmungslos zugleich: unser Leben, auf den Punkt gebracht.


Publisher/Verlag/Wydawca ; Noa Noa im Vertrieb von Claudio Medien GmbH

Length recording/Spielzeit/Długość nagrania ; 52 Mins

Free fragment/Hörprobe/Darmowy fragment
or download the whole directly to your computer - MP3 files

Add opinion or your comment
Schreiben Sie hier Ihre Meinung dazu
Dodaj opinię albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz