Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

środa, 7 lipca 2010

Zygmunt Krasiński - Nie-Boska Komedia - audiobook


AudioGram poleca lektury audio mp3 ;

Zygmunt Krasiński

Nie-Boska Komedia

Lektura mp3


Książka dźwiękowa z lektorem czytana przez ;
Małgorzata Regent, Tomasz Czarnecki, Janusz Żak

ŻONA
Dzisiaj, wczoraj ach! mój ty Boże, i przez cały tydzień, i już od trzech tygodni, od miesiąca słowa nie rzekłeś do mnie i wszyscy, których widzę. mówią mi, że źle wyglądam.
MĄŻ
Nadeszła godzina nic jej nie odwlecze. Zdaje mi się, owszem, że dobrze wyglądasz.
ŻONA
Tobie wszystko jedno, bo już nie patrzysz na mnie, odwracasz się, kiedy wchodzę, i zakrywasz oczy, kiedy siedzę blisko. Wczoraj byłam u spowiedzi i przypominałam sobie wszystkie grzechy, a nie mogłam nic znaleźć takiego, co by cię obrazić mogło. MĄŻ
Nie obraziłaś mnie.
ŻONA
Mój Boże, mój Boże! ...”

Wydawca ; Wydawnictwo Magnat

Długość nagrania ; 110 minut

Księgarnia 4M

Posłuchaj darmowego fragmentu lub pobierz AudioBook Nie-Boska Komedia bezpośrednio na Twój e-mail. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz