Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

sobota, 3 grudnia 2011

Janusz Głowacki - Sonia, która za dużo chciała. Wybór opowiadań - AudioBook MP3 czytają Janusz Głowacki Andrzej Zieliński

AudioGram poleca książki audio mp3

Janusz Głowacki  

Sonia, która za dużo chciała


Opowiadania do słuchania


Audio Książka czytana przez lektora;
Janusz Głowacki  Andrzej Zieliński  


Czternaście znakomitych opowiadań Janusza Głowackiego. Pierwsze dwa czyta Autor, pozostałe mistrzowsko interpretuje Andrzej Zieliński – bez zbędnych ozdobników, nie narzucając słuchaczowi sposobu odbioru. Wybitna kreacja.

Niektórzy lubią opowiadania krótkie, inni długie, więc ułożyłem tę książkę tak, żeby wyszło siedem na siedem. Wymieszałem opowieści nowojorskie z PRL-owskimi. Poza tytułowym opowiadaniem wszystkie były kiedyś w jakimś zbiorze wydrukowane, ale niektóre kilkadziesiąt lat temu. Ból gardła na dwóch, Nowy taniec La ba da czy Wizyta to moje zupełne początki. Przeczytałem je niedawno i bardzo mi się podobały. – Może nie mam racji, ale wolałbym ją mieć – jak powiedział jeden producent z Paramountu, odrzucając mi scenariusz.
JG


Świat Książki

Długość nagrania; 730 minut

Księgarnia 4M

Posłuchaj darmowego fragmentu na stronie lub  
pobierz - download  AudioBook Sonia, która za dużo chciała bezpośrednio na Twój e-mail bez zbędnych kosztów przesyłki. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.


Dodaj opinie albo swój komentarz


dołącz do klubu

lub zarabiaj już dziś

albo Otwórz wyjątkowy biznes i zarabiaj pieniądze
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz