Dariusz Nosorowski
Dlaczego wyginęły dinozaury?
czyli wszystko co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży, aby nie podzielić ich losu
Poradnik do słuchania
Książka dźwiękowa czytana przez lektora;
Robert Grabka
Złote Myśli polecają pigułkiwiedzy.tv
Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?
dla każdego, kto chce być pewien, że jeśli zacznie swoją karierę w sprzedaży, to będzie ona skazana na sukces;
dla każdego, kogo sprzedaż pociąga i chce posiąść wiedzę, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
dla każdego, kto ma możliwość podjęcia takiej pracy;
dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skuteczności swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejściem do sprzedaży;
dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z własną osobowością, etycznie, zgodnie ze swoimi wartościami;
dla każdego, kto czuje, że sprzedając, nie jest naturalny, spójny z własną osobowością;
dla kogoś, kto awansował i ma teraz grupę sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.
Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo?
[...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.
I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...].
fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"
Dariusza Nosorowskiego
Czego dowiesz się z tej książki?
dlaczego ludzie cokolwiek kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie;
jak powinien wyglądać proces sprzedaży;
jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces;
jak, będąc sobą, wygrać na rynku;
jak etycznie pokonać rywali i budować swoją przewagę konkurencyjną.
To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.
Dariusz Nosorowski – prawnik z tytułem MBA, absolwent
SGH i dyrektor sieci sprzedaży współpracujący z jednym z operatorów telefonii komórkowej, posiadający dwunastoletnie doświadczenie w handlu. Handlowanie poznał od podszewki, przechodząc wszystkie szczeble – od przedstawiciela, poprzez specjalistę ds. kluczowych klientów, aż po stanowiska dyrektorskie. Nadzorował pracę handlowców, tworzył i zarządzał bazami kluczowych klientów. Wprowadzał innowacyjne rozwiązania prowadzące do sukcesu.
Teraz dzieli się z Czytelnikiem swoją wiedzą
i doświadczeniem.
Wydawca Złote Myśli
Długość nagrania; 344 minuty
Księgarnia Złote Myśli
Posłuchaj darmowego fragmentu lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi Dlaczego wyginęły dinozaury bezpośrednio na Twój e-mail bez zbędnych kosztów przesyłki. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.
Dodaj opinie albo swój komentarz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz