Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 października 2010

Adam Bahdaj - O piracie Rum-Barbari - audiobook

AudioGram poleca bajki audio mp3 ;

Adam Bahdaj

O piracie Rum-Barbari 

Bajka mp3 do słuchania


Bajka dźwiękowa z lektorem czytana przez ;
Jerzy Mazur


Opowiadanie dla dzieci

Fragment:
"...Gdy się obudziłem, zobaczyłem wysoki maszt, nad masztem reje, nad rejami gniazdo bocianie,a w gnieździe bocianim załogę, to jest Antosia. Wszystko wydało mi się jakieś dziwne i zmienione. Rozejrzałem się dookoła. Nie chciałem wierzyć własnym oczom. Leżałem na pokładzie wspaniałej fregaty. Wokół jak okiem sięgnąć falowało morze. Dął mocny wiatr. Płynęliśmy pod pełnymi żaglami."

Lissner Studio

Długość nagrania ; 90 minut

Księgarnia 4M


Posłuchaj darmowego fragmentu lub pobierz - download AudioBook O piracie Rum-Barbari bezpośrednio na Twój e-mail. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz