Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 października 2010

Katarzyna Berenika Miszczuk - Ja, diablica - audiobook

AudioGram poleca książki audio mp3 ;

Katarzyna Berenika Miszczuk

Ja, diablica

Thriller




Książka dźwiękowa z lektorem czytana przez ;
Magdalena Wójcik

KATARZYNA BERENIKA MISZCZUK (ur. 1988) - studentka kierunku lekarskiego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Wilka (2006), swoją debiutancką powieść, napisała w wieku piętnastu lat, a wydała trzy lata później. W roku 2009 ukazała się świetnie przyjęta przez czytelników kontynuacja tej książki - Wilczyca, która zajęła 5. miejsce w plebiscycie Czytelników NAUTILUS 2009 w kategorii powieść.

Obecnie autorka pracuje nad dalszym ciągiem książki Ja, diablica.





Śmierć to dopiero początek. Dziwna prawda wynikająca z najnowszej powieści niezwykle utalentowanej pisarki młodego pokolenia - Katarzyny Bereniki Miszczuk. Gdy dwudziestoletnia Wiktoria zostaje zamordowana, zaczyna nowe życie. Dosłownie. Trafia do piekielnego Los Diablos, gdzie dostaje intratną posadę diablicy. Jej zadaniem jest targowanie się o dusze zmarłych, czyli potencjalnych nowych obywateli Piekła. Jednak Wiktoria nie potrafi pogodzić się ze swoją przedwczesną śmiercią, dlatego ciągle wraca na ziemię. Postanawia też zawalczyć o miłość swojego życia i... wybrać między przystojnym diabłem Belethem a śmiertelnikiem Piotrem. Ja, diablica to wybuchowa mieszanka dwóch rzeczywistości - ziemskiej i piekielnej; to również korowód barwnych postaci, takich jak neurotyczna Śmierć, narcystyczna Kleopatra (tak, TA Kleopatra) czy diaboliczny Azazel, którego plan przewiduje zdobycie władzy nad całym światem piekielno-niebiańskim. Pisarka umiejętnie korzysta z dobrze znanych, popkulturowych tematów, odświeża je i bawi się nimi. Łącząc najlepsze cechy romansu, kryminału i powieści fantasy, stworzyła pełną humoru i - mimo kontrowersyjnego tematu śmierci - delikatnie zmysłową książkę.

Od tej książki się nie oderwiesz. Wpadnij w sidła diablicy ;  Wiktoria Biankowska profil , Ja, diablica Blog

Książka genialna (to mało powiedziane)! Bohaterów z miejsca pokochałam. Dużo osób mówi, że to jest podobne do Zmierzchu, a ja powiem tak: TO JEST LEPSZE!
Z recenzji czytelnika, nakapanie.pl

Biblioteka Akustyczna Sp. z o.o.

Długość nagrania ; 903 minuty

Księgarnia 4M

Posłuchaj darmowego fragmentu lub pobierz - download AudioBook Ja, diablica bezpośrednio na Twój e-mail. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz