Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

piątek, 28 października 2011

Anne Rice - Pokuta - AudioBook MP3 czyta Wojciech Gąssowski

AudioGram poleca książki audio mp3

Anne Rice  

Pokuta  


Powieść do słuchania


Książka dźwiękowa czytana przez lektora;
Wojciech Gąssowski  

Najnowszy bestseller autorki Wywiadu z wampirem!

Hipnotyzująca powieść o aniele i płatnym mordercy. Metafizyczny thriller, który przeniesie Cię do trzynastowiecznej Anglii. Fascynująca i prowokująca książka o winie i przebaczeniu, miłości i nienawiści, samotności i pięknie.

Bestseller „New York Timesa”

Przez krótką chwilę byłem pewien, że nieznajomy rozpłynie się w powietrzu, jeśli ruszę w jego stronę. Tak też zrobiłem, lecz pozostał równie rzeczywisty i namacalny jak przed chwilą. Usunął się z drogi, przepuszczając mnie. Nagle znalazłem się na tarasie, skąpany w słonecznym świetle, a kolory wokół wydały mi się tak zachwycająco czyste i łagodne, że przestałem odczuwać jakikolwiek pośpiech, jakby wskazówki zegarów nagle się zatrzymały. Usłyszałem dźwięk zamykanych za plecami drzwi
i spojrzałem na stojącego tuż obok nieznajomego.
– Nie odzywaj się do mnie – powiedziałem gniewnie. – Nie wiem, kim jesteś, czego chcesz ani skąd się tutaj wziąłeś.
– Sam mnie wezwałeś – powiedział spokojnym, miłym głosem. – Już ci się to zdarzało, lecz twoje wezwanie nigdy wcześniej nie było tak rozpaczliwe jak teraz.
 

Biblioteka Akustyczna Sp. z o.o.

Długość nagrania; 657 minut

Księgarnia 4M

Posłuchaj darmowego fragmentu na stronie lub 
pobierz - download AudioBook Pokuta bezpośrednio na Twój e-mail bez zbędnych kosztów przesyłki. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz


dołącz do klubu

lub zarabiaj już dziś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz