Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 listopada 2011

Roman Brandstaetter - Hymny maryjne - AudioBook CD do słuchania czyta Tadeusz Malak

AudioGram poleca książki audio 

Roman Brandstaetter



Poezja do słuchania


Książka dźwiękowa czytana przez lektora;
Tadeusz Malak


Mój Brandstaetter
Zawsze poruszał moją wyobraźnię swą poetycką wizją wiary. Ilekroć czytałem jego pisma, zawsze odkrywałem jakąś nową prawdę o życiu - coś, czego dotychczas jeszcze nie doznałem. Zawsze miał rację, a dokumentował ją wysokim poziomem poetyckiej doskonałości... Był mi potrzebny i pomocny w pracy. Z Jego opowiadania "Ja jestem Żyd z Wesela" powstał spektakl teatralny grany przeszło 600 razy na scenie Narodowego Starego Teatru w Krakowie... Utwory Brandstaettera musi się czytać - "Lament nie czytanej Biblii" - św. Franciszek! - Hymny Maryjne!
Czytam więc te najbardziej polskie wołania do Matki Bożej. I zapraszam - posłuchajcie - zapraszam nawet tych, co nie wierzą.

Wydawca WAM

Długość nagrania; 47 minut

Księgarnia Lideria

Zamów już dziś AudioBook Hymny maryjne do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze

Dodaj opinie albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz