Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 marca 2013

Sara Tukan - Emulandia - AudioBook MP3 do słuchania czyta Leszek Wojtaszak

AudioGram poleca książki audio mp3

Sara Tukan 

Emulandia 

Powieść do słuchania

Książka dźwiękowa czytana przez lektora;
Leszek Wojtaszak 

Twoja OKAZJA DNIA 

Trójka przyjaciół znalazła się nagle w nieznanym, niebezpiecznym miejscu, gdzie nieprzeciętne zdolności, odwaga i wrodzona dobroć były ich jedyną bronią.

Książka opowiada o dziewięcio i dziesięcioletnich dzieciach,  o ich wzajemnej przyjaźni a także o bardzo ważnej przyjaźni z dorosłymi.
Świat nauki przeplata się z dziką przyrodą, najciekawsze wynalazki z najlepszym światowym malarstwem, poprawianie natury z jej niszczeniem.

Młody Odkrywco, EMULANDIA to powieść dla Ciebie i Twoich przyjaciół!
Sara Tukan

Urodziłam się dawno temu w Warszawie i tutaj spędziłam swoje dziwne dzieciństwo. Mieszkam tu do dzisiaj, chociaż poznałam nieprzebraną liczbę miejsc w kraju i na świecie.

Uczyłam się wytrwale, kończąc kolejno ogrodnictwo, pedagogikę i psychologię. Właśnie dzięki tym studiom miałam okazję poznać różne środowiska i pracować tam, gdzie mi się najbardziej podobało.
Mam Rodzinę, dom z ogrodem, park i tym wszystkim zajmuję się z równą przyjemnością.

Obecnie najbardziej podoba mi się przelewanie do komputera wszystkich tekstów, które od dawna krążą po mojej głowie. W moim komputerze znajduje się jeszcze kilka dokończonych lub nie utworów, które czekają cierpliwie na swoją kolejkę.

Dotychczas udało mi się wydać drukiem poradnik Wychowanie do pracy (wydawnictwo Znak) oraz powieść Stach (wydawnictwo Radwan). Mam też na swoim koncie bajki o Gunginie, ale w pracy zbiorowej.

Emulandia powstała z fascynacji nauką i naukowcami oraz nieograniczonymi możliwościami ludzkiego umysłu w tworzeniu nowej, lepszej rzeczywistości.
Sara Tukan

Wydawca Wydawnictwo e-bookowo

Długość nagrania; 329 minut

Księgarnia 4M

Posłuchaj darmowego fragmentu lub
pobierz - download AudioBook Emulandia bezpośrednio na Twój e-mail bez zbędnych kosztów przesyłki. Pliki MP3 do słuchania na komórceodtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz

dołącz do klubu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz