Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 kwietnia 2011

o. Józef Augustyn SJ - O miłowaniu Słowa Bożego O codziennej modlitwie słowem Bożym - AudioBook MP3 do słuchania

AudioGram poleca książki audio mp3 ;

o. Józef Augustyn SJ

O miłowaniu Słowa Bożego O codziennej modlitwie słowem Bożym 

Religia




Książka dźwiękowa - nagranie na żywo do słuchania

Synu człowieczy, (...) zjedz ten zwój i idź przemawiać do Izraelitów! Otworzyłem więc usta, a On dał mi zjeść ów zwój, mówiąc do mnie: Synu człowieczy, nasyć żołądek i napełnij wnętrzności swoje tym zwojem, który ci podałem. Zjadłem go, a w ustach moich był słodki jak miód (Ez 3, 3).

Jest to zapis sesji prowadzonej w Centrum Formacyjno-Rekolekcyjnym "Arka" w Gródku nad Dunajcem.
o.Józef Augustyn SJ proponuje w niej medytację kilku kluczowych tekstów biblijnych mówiących o słuchaniu słowa Bożego. Pozwalają nam one odkrywać głębię i piękno słowa Pana.

Wydawnictwo WAM

Długość nagrania; 233 minuty

Księgarnia 4M


Posłuchaj darmowego fragmentu lub  
pobierz - download AudioBook O miłowaniu Słowa Bożego O codziennej modlitwie słowem Bożym bezpośrednio na Twój e-mail. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz