Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 kwietnia 2011

Tadeusz Niwiński - JA, czyli jak zmienić siebie - AudioBook MP3 do słuchania

AudioGram poleca książki audio mp3 ;

Tadeusz Niwiński



Poradnik


Książka dźwiękowa z lektorem do słuchania



Do tej pory sprzedało się ponad 50 tysięcy sztuk tej książki!
Dziś, po raz pierwszy w Polsce, publikacja JA Tadeusza Niwińskiego dostępna jest, oprócz ebooka, także w wersji audio - tylko w naszym wydawnictwie! Zapoznaj się z najbardziej pożądaną i polecaną lekturą. POSŁUCHAJ o tym, na co naprawdę Cię stać, o Twoim prawdziwym JA!

Publikacja  JA  Tadeusza Niwińskiego polecana jest jako lektura obowiązkowa przez wielu uznanych nauczycieli rozwoju osobistego (między innymi przez Iwonę Majewską-Opiełkę). Książka od 2001 r. znajduje się na Złotej Liście Fundacji ABCXXI Cała Polska czyta dzieciom (grupa wiekowa powyżej 12 lat).

Wydawca Złote Myśli

Księgarnia Złote Myśli

Pobierz - download darmowe fragmenty lub AudioBook JA, czyli jak zmienić siebie bezpośrednio na Twój e-mail. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz.

Dostępna wersja drukowana + PDF, eBook oraz CD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz