Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

piątek, 16 września 2011

Marek Stączek - KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? - AudioBook MP3 do słuchania

AudioGram poleca książki audio mp3

Marek Stączek  

KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? 


Poradnik do słuchania


Książka dźwiękowa czytana przez lektora


Zawartość:
1.    Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2.    Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3.    Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4.    Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.


„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”.
M. Csikszentmihalyi

„Marek Stączek
, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.”
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością


EdisonTeam.pl

Długość nagrania; 80 minut

Księgarnia 4M

Posłuchaj darmowego fragmentu na stronie lub  
pobierz - download AudioBook KREATYWNOŚĆ. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie? bezpośrednio na Twój e-mail bez zbędnych kosztów przesyłki. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz