AudioGram poleca książki audio mp3 ;
Matt Haig
Największe wpadki rekinów biznesu Porażki rozszerzania marek
książka dźwiękowa z lektorem czytana przez ;Marcin Styczeń
BiznesWersja audio CD
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?
Wydawca ; Audioclub.pl/Bellona
Długość nagrania ; 109 minut
Księgarnia ; mentis.pl
Zamów już dziś AudioBook Największe wpadki rekinów biznesu Porażki rozszerzania marek do słuchania
Dodaj opinie albo swój komentarz.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz