Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

środa, 18 marca 2009

HANS CHRISTIAN ANDERSEN - BAŚNIE



AudioGram poleca ;

HANS CHRISTIAN ANDERSEN - BAŚNIE

Czyta ; Paweł Kutny

Dla dzieci i młodzieży

Hans Christian Andersen napisał " Baśnie ", to niezwykła książka, należąca do klasyki literatury dla dzieci. Opowieści, czytane przez Pawła Niczewskiego wyczarują dla twojego dziecka cudowny świat dziwów i magii.

Opinie użytkowników ;


Ocena:4 Ireneusz Waldon2008-12-17
Podkład muzyczny byłby wskazany, ale ogólnie jest o.k.


Ocena:4 Leszek Majczyna2008-12-10
Musze przyznać że byłem zaskoczony jak rozpakowałem plik który pobrałem. Nie spodziewałem się tylu bajek w jednej paczce.Ocena tylko dobra gdyż tak jak ktoś już wspomniał przydał by się jakiś delikatny podkład muzyczny.


Ocena:5 Krystian Leśniewski2008-11-18
Z zadowoleniem potwierdzam, że opis dotyczący głosu lektora jest trafiony. Moje dzieci słuchają bajek z dużym zainteresowaniem i z niecierpliwością oczekują kolejnych opowieści. Mimo wielu plusów tego wydania, pamiętam również o tym, aby mimo tego czytać dzieciom także osobiście. Polecam!


Ocena:5 zbigniew2008-11-10
Super lektor, rewelacyjna cena, moja córka jest zachwycona, naprawdę było warto. Dodam, że jest tam 26 baśni, sporo do słuchania! POLECAM WSZYSTKIM CO MAJĄ MAŁE POCIECHY :-).


Ocena:5 Elżbieta Giercuszkiewicz2008-11-02
Serdecznie dziękuję. Jestem bardzo zadowolona, a jeszcze bardziej dziecko. Cały czas każe sobie puszczać te baśnie, a ja przy okazji je słucham. elagie20

Wydawca ; MTJ

Posłuchaj darmowego fragmentu lub pobierz całość bezpośrednio na Twój komputer - pliki MP3

Dodaj opinię albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz