Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 lutego 2009

Willigis Jäger - Die Welle ist das Meer


AudioGram präsentiert ;
Religion
Mystik, was ist das - ganz praktisch? Willigis Jäger, ein ausgewiesener Mystikkenner, spiritueller Lehrer und Zen-Meister beschreibt den spirituellen Weg und erklärt, was es mit mystischen Erfahrungen auf sich hat. Dabei weitet er den Blick für ein Bewusstsein, das die alte Weltsicht überschreitet und uns damit ein neues Welt- und Menschenbild vermittelt, das auch den modernen Naturwissenschaften entspricht. Eine Sicht, die neue Horizonte eröffnet und den tiefen Reichtum sowohl der christlichen als auch anderer religiöser Kulturen erschließt.
Publisher/Verlag/Wydawca ; Herder Audio - Verlag Kreuz GmbH
Length recording/Laufzeit/Długość nagrania ; 152 Mins
Free fragment/Hörprobe/Darmowy fragment or download the whole directly to your computer - MP3 files
Add opinion or your comment
Add Stellungnahme oder Sie Ihrem kommentar
Dodaj opinię albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz