Audiobooki,książki audio,książki do słuchania czytane

AudioGram - kilka gram wiadomości o audiobookach czyli książkach audio do słuchania lub z lektorem.Gramy co słychać na wirtualnych półkach sklepów internetowych.Jeśli znajdziemy darmowe fragmenty odsłuchasz ich lub dokonasz zakupu.Możesz też wyrazić opinię czy to jest dobre czy złe,czy w jakiś sposób wpłynęło to wydawnictwo cyfrowe na Ciebie.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 maja 2011

Marek Kidziński - Jak w 90 dni pokonałem raka - AudioBook MP3 do słuchania

AudioGram poleca książki audio mp3 ;

Marek Kidziński



Twoje zdrowie jest najważniejszym dobrem, więc walcz o nie i zwyciężaj z chorobą!

Poradnik do słuchania


Książka dźwiękowa czytana przez lektora

Choroby nieuleczalne nie istnieją!

"To niezwykle pozytywna i pobudzająca do działania publikacja, napisana przez młodego człowieka, którego zaatakował nowotwór złośliwy. Oparta w 100% na faktach i prawdziwych emocjach."

Dużo osób szuka sposobu na pokonanie choroby jaką jest rak, a skoro czytasz ten tekst jesteś z pewnością jedną z nich, lub ktoś z Twoich bliskich potrzebuje pomocy.
Fakt, że szukasz pomocy, to przejaw tego, że się nie poddajesz co jest pierwszym i bardzo ważnym krokiem do pokonania choroby. Pozostaje Ci tylko wybrać sposób (metodę), która Ci najefektywniej pomoże.

Dowiedz się w jaki sposób można
pokonać raka w 90 dni?

Już za chwilę możesz poznać metodę, dzięki której możesz pokonać raka. Nie myśl, że jest to jakiś cudowny sposób, który gwarantuje w 100% sukces w każdym przypadku. Wystarczy jednak, że dopuścisz do świadomości fakt, że ten sposób, pozwolił Markowi Kidzińskiemu, autorowi niniejszej publikacji pokonać raka w ciągu zaledwie 90 dni!

Po przeczytaniu tej publikacji zrozumiesz co jest przyczyną powstawania tej choroby a także jak jej zapobiec, a co najważniejsze, jak ją zwalczyć kiedy już Cię dopadnie.

"...Byłem tam z moim tatą. Muszę powiedzieć, że ta rozmowa do najprzyjemniejszych nie należała. Ordynator zapytał mnie czy chcę wiedzieć co mi jest? Odpowiedziałem, że oczywiście, chcę. Zapytał jeszcze czy chcę żeby przy tej rozmowie był mój tato, po czym bez zastanowienia odparłem, że tak. Chwilę później usłyszałem wraz z tatą zdanie, które brzmiało mniej więcej tak: "Jest to nowotwór bardzo złośliwy z bardzo wrednej rodziny". Muszę powiedzieć, że zrobiło mi się gorąco ale obecność taty pomogła mi to przetrzymać. Przez chwilę byłem trochę sparaliżowany..."
- Marek Kidziński, autor  "Jak w 90 dni pokonałem raka?"

Wydawca Złote Myśli

Księgarnia Złote Myśli

Pobierz - download darmowe fragmenty lub
AudioBook Jak w 90 dni pokonałem raka bezpośrednio na Twój e-mail. Pliki MP3 do słuchania na komórce, odtwarzaczu lub komputerze.

Dodaj opinie albo swój komentarz.

Dostępna wersja CD oraz drukowana


Dodaj opinie albo swój komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz